Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎅TRANSPORT GRATUIT🛵

Doar prin curier rapid Cargus

Comandă acum!

Customer Empathy: A radical intervention in customer experience management and design

De (autor): Alex Allwood

Customer Empathy: A radical intervention in customer experience management and design - Alex Allwood

Customer Empathy: A radical intervention in customer experience management and design

De (autor): Alex Allwood

Allwood, Alex: - Alex Allwood is a leading authority on Customer Experience; Customer Empathy is her second book. As founder and Principal Consultant of the customer experience management consultancy, All Work Together, Alex works with organisations to connect customer and culture; empowering leaders and employee teams to work together to enhance customer value and drive customer-centric growth. Alex also teaches people in business how to develop and strengthen customer empathy skills to improve their customer experience capabilities.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 154.94 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

139.45Lei

139.45Lei

154.94 Lei

Primești 139 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Allwood, Alex: - Alex Allwood is a leading authority on Customer Experience; Customer Empathy is her second book. As founder and Principal Consultant of the customer experience management consultancy, All Work Together, Alex works with organisations to connect customer and culture; empowering leaders and employee teams to work together to enhance customer value and drive customer-centric growth. Alex also teaches people in business how to develop and strengthen customer empathy skills to improve their customer experience capabilities.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo