Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Despre creativitate

De (autor): Maria-Cristina Dobrin , Madalina Balasescu

0
(0 review-uri)
Despre creativitate - Madalina Balasescu, Maria-Cristina Dobrin
Rasfoieste

Despre creativitate

De (autor): Maria-Cristina Dobrin , Madalina Balasescu

0
(0 review-uri)
Despre creativitate. Ghid teoretic & reflectii in contextul comunicarii profesionale
 
Creativitatea reprezinta una dintre cele mai complexe si mai fascinante trasaturi ale fiintei umane. Definirea sa continua sa fie o provocare, data fiind natura sa multidimensionala si subtila. In context actual, adaptarea superioara sau functionala la mediul glo-bal, complex si imprevizibil, marcat tehnologic, implica un aport de creativitate semnificativ, care devine atribut al modului de a fi in lume si al experimentarii multidimensionale a vietii. In cadru profesional, creativitatea reprezinta termen cotidian discursiv si operational in domenii diverse, instrument si resursa pentru a genera idei, a concretiza actiuni si proiecte, a adauga plus valoare activitatilor profesionale. In spatiul public virtual sau real, creativitatea se profileaza, efervescent, ca tema de interes in sfera industriilor comunicarii (jurnalism, relatii publice, publicitate, marketing, consultanta etc), cu referinte frecvente in texte, discursuri, seminare, carti, articole, cursuri, proiecte, campanii de comunicare, comunicare mediatica in diverse formate. Noul context tehnologic aduce noi provocari (IA), aducand noi valente in definirea (deja) multidimensionala a creativitatii. Totusi, familiaritatea cotidiana cu conceptul creativitatii nu presupune simplitate, dimpotriva, situeaza discutia pe un teritoriu dinamic, cu multiple oportunitati de explorare care, dincolo de conventia exercitiului intelectual, au potential sa genereze raspunsuri si abordari practice.
 
Lucrarea de fata isi propune sa fie ghid in delimitarea teoretica a creativitatii, facilitand in plus accesul la viziunile asupra creativitatii ale unor specialisti in comunicare cu experienta relevanta in domeniu, pentru care creativitatea nu este o simpla notiunine, ci o prezenta vie, constanta in viata profesionala. Sinteza celor mai importante idei si directii teoretice de pe terenul creativitatii furnizeaza un cadru de referinta minimum necesar pentru aspecte-le centrale ale conceptului si imaginea de ansamblu asupra acestuia. Abordarea creativitatii aplicate (constientizare, rationalizare, descriere etc) este pusa in primul rand in relatie cu ideile, actiuni-le, comportamentele profesionale etc aducand beneficii motivationale printr-un orizont informational si valoric consolidat (evaluat, clarificat), relevant (performante profesionale de varf), validat pragmatic-executiv (produse si servicii de comunicare, piata).
Citește mai mult

-15%

nou

PRP: 45.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

38.25Lei

38.25Lei

45.00 Lei

Primești 38 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare marti, 9 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Despre creativitate. Ghid teoretic & reflectii in contextul comunicarii profesionale
 
Creativitatea reprezinta una dintre cele mai complexe si mai fascinante trasaturi ale fiintei umane. Definirea sa continua sa fie o provocare, data fiind natura sa multidimensionala si subtila. In context actual, adaptarea superioara sau functionala la mediul glo-bal, complex si imprevizibil, marcat tehnologic, implica un aport de creativitate semnificativ, care devine atribut al modului de a fi in lume si al experimentarii multidimensionale a vietii. In cadru profesional, creativitatea reprezinta termen cotidian discursiv si operational in domenii diverse, instrument si resursa pentru a genera idei, a concretiza actiuni si proiecte, a adauga plus valoare activitatilor profesionale. In spatiul public virtual sau real, creativitatea se profileaza, efervescent, ca tema de interes in sfera industriilor comunicarii (jurnalism, relatii publice, publicitate, marketing, consultanta etc), cu referinte frecvente in texte, discursuri, seminare, carti, articole, cursuri, proiecte, campanii de comunicare, comunicare mediatica in diverse formate. Noul context tehnologic aduce noi provocari (IA), aducand noi valente in definirea (deja) multidimensionala a creativitatii. Totusi, familiaritatea cotidiana cu conceptul creativitatii nu presupune simplitate, dimpotriva, situeaza discutia pe un teritoriu dinamic, cu multiple oportunitati de explorare care, dincolo de conventia exercitiului intelectual, au potential sa genereze raspunsuri si abordari practice.
 
Lucrarea de fata isi propune sa fie ghid in delimitarea teoretica a creativitatii, facilitand in plus accesul la viziunile asupra creativitatii ale unor specialisti in comunicare cu experienta relevanta in domeniu, pentru care creativitatea nu este o simpla notiunine, ci o prezenta vie, constanta in viata profesionala. Sinteza celor mai importante idei si directii teoretice de pe terenul creativitatii furnizeaza un cadru de referinta minimum necesar pentru aspecte-le centrale ale conceptului si imaginea de ansamblu asupra acestuia. Abordarea creativitatii aplicate (constientizare, rationalizare, descriere etc) este pusa in primul rand in relatie cu ideile, actiuni-le, comportamentele profesionale etc aducand beneficii motivationale printr-un orizont informational si valoric consolidat (evaluat, clarificat), relevant (performante profesionale de varf), validat pragmatic-executiv (produse si servicii de comunicare, piata).
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X