Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -20%

Trei, Pandora, Lifestyle

Rasfatul tau literar

Comanda acum!

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania

De (autor): Elena Claudia Mihai

0
(0 review-uri)
Eroii moderni ai mass-mediei din Romania - Elena Claudia Mihai
Rasfoieste

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania

De (autor): Elena Claudia Mihai

0
(0 review-uri)
Eroii moderni ai mass-mediei din Romania. Efectele continuturilor violente asupra publicului

Mass-media ne afecteaza profund, deoarece constituie un mediu omniprezent si constant, care ne insoteste pe tot parcursul vietii. Presa creeaza o noua realitate, virtuala, care se suprapune peste cea obiectiva si peste cea sociala. Lucrarea diagnosticheaza impactul pe care produsele mass-media din Romania il au asupra publicului. Am pus accent pe investigarea a doua aspecte problematice: violenta din continuturile mass-media si modelele oferite de presa - din studiul carora am alcatuit si o tipologie a "eroilor" moderni ai presei din tara noastra. In carte sunt prezentate o serie de cercetari, avand populatii diferite: consumatori de presa si continuturi mass-media. Ea este structurata intr-o parte teoretica, menita sa prezinte si sa clarifice ideile de baza, si o parte practica, constand in doua studii conexate.

Modelele de frumusete diseminate prin presa au un mare impact asupra comportamentului publicului. Ecranul televizorului are puterea de a confirma existenta corpului perfect si de a il transforma intr-o icoana. Ca si cum ar fi corpuri care nu exprima trupul nimanui, ci acel tip de tautologie a corpului ca forma pura si absoluta, la care aspira toata lumea (Bolla si Cardini, 2000, p.15). Ca scriitor, jurnalistul creeaza anumite personaje pe care le putem considera "eroi moderni". Ele sunt descrise in mod elaborat, apar repetat in produsele mass-media, actele, atitudinile si gandurile lor sunt analizate si prezentate ca un model social. Persoane publice sau oameni obisnuiti, ei sunt investiti de jurnalisti cu puterea unui caracter mitic. In vederea identificarii modelelor propuse de presa din Romania si efectelor generate de acestea, am analizat caracteristicile "eroilor moderni" din emisiunile/publicatiile cele mai accesate din Romania. Cine sunt acesti eroi? Care sunt actiunile/ valorile/ scopurile lor? Care sunt consecintele/ rezultatele actiunilor lor? 
 
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 8 octombrieImportant icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri pe care le vom comunica in cos, in cont sau pe e-mail.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii. In cazul in care termenul este prelungit te vom anunta prin intermediul unui e-mail, iar noua data va fi afisata si in contul de cititor.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. In cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania. Efectele continuturilor violente asupra publicului

Mass-media ne afecteaza profund, deoarece constituie un mediu omniprezent si constant, care ne insoteste pe tot parcursul vietii. Presa creeaza o noua realitate, virtuala, care se suprapune peste cea obiectiva si peste cea sociala. Lucrarea diagnosticheaza impactul pe care produsele mass-media din Romania il au asupra publicului. Am pus accent pe investigarea a doua aspecte problematice: violenta din continuturile mass-media si modelele oferite de presa - din studiul carora am alcatuit si o tipologie a "eroilor" moderni ai presei din tara noastra. In carte sunt prezentate o serie de cercetari, avand populatii diferite: consumatori de presa si continuturi mass-media. Ea este structurata intr-o parte teoretica, menita sa prezinte si sa clarifice ideile de baza, si o parte practica, constand in doua studii conexate.

Modelele de frumusete diseminate prin presa au un mare impact asupra comportamentului publicului. Ecranul televizorului are puterea de a confirma existenta corpului perfect si de a il transforma intr-o icoana. Ca si cum ar fi corpuri care nu exprima trupul nimanui, ci acel tip de tautologie a corpului ca forma pura si absoluta, la care aspira toata lumea (Bolla si Cardini, 2000, p.15). Ca scriitor, jurnalistul creeaza anumite personaje pe care le putem considera "eroi moderni". Ele sunt descrise in mod elaborat, apar repetat in produsele mass-media, actele, atitudinile si gandurile lor sunt analizate si prezentate ca un model social. Persoane publice sau oameni obisnuiti, ei sunt investiti de jurnalisti cu puterea unui caracter mitic. In vederea identificarii modelelor propuse de presa din Romania si efectelor generate de acestea, am analizat caracteristicile "eroilor moderni" din emisiunile/publicatiile cele mai accesate din Romania. Cine sunt acesti eroi? Care sunt actiunile/ valorile/ scopurile lor? Care sunt consecintele/ rezultatele actiunilor lor? 
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one