headerdesktop cupontimer09dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupontimer09dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20COZONAC

Aplica-l in comanda »

Evaluarea formativa si evaluarea calitativa in invatamantul primar

De (autor): Ana-Maria Plesoianu

0
(0 review-uri)
Evaluarea formativa si evaluarea calitativa in invatamantul primar - Ana-Maria Plesoianu
Rasfoieste

Evaluarea formativa si evaluarea calitativa in invatamantul primar

De (autor): Ana-Maria Plesoianu

0
(0 review-uri)
Lucrarea vizeaza activitatile de evaluare care sunt centrate pe evaluarea formativa si descriptorii de performanta. Punerea in relatie a invatarii cu elemente (descriptorii de performanta), dimensiuni didactice (evaluarea calitativa), etape procesuale (invatarea si evaluarea) ale evaluarii poate sa releve noi deschideri de dezvoltare curriculara (congruenta competentelor/produselor scolare cu descriptorii de performanta), un nou design instructional (strategii evaluative care presupun corespondenta competente specifice - descriptori de performanta), noi actiuni didactice (transpozitii didactice intre profesori, elevi si parinti din perspectiva actiunii ameliorative comune), noi competente/capacitati profesionale pentru cadrele didactice (ghidul metodologic). Asadar, lucrarea ofera o analiza structurala si procesuala despre modelarea/ dezvoltarea/ (re)organizarea evaluarii, care este interco-nectata cu predarea si invatarea, din perspectiva evaluarii formative, calitative care genereaza alte tipuri de relatii, implicit acelea realizate cu procesele mentale implicate in invatare, respectiv competentele specifice care stau la baza constructiei fiecarei activitati didactice. Consideram ca tema referitoare la evaluarea formativa si calitativa in invatamantul primar este una de actualitate in pedagogia romaneasca, necesara pentru a-i fi recunoscuta importanta si utilitatea in practica pedagogica, interesanta a fi dezvoltata prin puncte de vedere consonante sau in disonanta cu ideile expuse in aceasta lucrare. Aceasta tema are un puternic si serios suport conceptual didactic, dar reprezinta si o invitatie la intelegere din perspectiva logica, practic-aplicativa. - Ana-Maria Plesoianu
Citește mai mult

27.00Lei

27.00Lei

Primești 27 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare vineri, 12 decembrie - luni, 15 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Lucrarea vizeaza activitatile de evaluare care sunt centrate pe evaluarea formativa si descriptorii de performanta. Punerea in relatie a invatarii cu elemente (descriptorii de performanta), dimensiuni didactice (evaluarea calitativa), etape procesuale (invatarea si evaluarea) ale evaluarii poate sa releve noi deschideri de dezvoltare curriculara (congruenta competentelor/produselor scolare cu descriptorii de performanta), un nou design instructional (strategii evaluative care presupun corespondenta competente specifice - descriptori de performanta), noi actiuni didactice (transpozitii didactice intre profesori, elevi si parinti din perspectiva actiunii ameliorative comune), noi competente/capacitati profesionale pentru cadrele didactice (ghidul metodologic). Asadar, lucrarea ofera o analiza structurala si procesuala despre modelarea/ dezvoltarea/ (re)organizarea evaluarii, care este interco-nectata cu predarea si invatarea, din perspectiva evaluarii formative, calitative care genereaza alte tipuri de relatii, implicit acelea realizate cu procesele mentale implicate in invatare, respectiv competentele specifice care stau la baza constructiei fiecarei activitati didactice. Consideram ca tema referitoare la evaluarea formativa si calitativa in invatamantul primar este una de actualitate in pedagogia romaneasca, necesara pentru a-i fi recunoscuta importanta si utilitatea in practica pedagogica, interesanta a fi dezvoltata prin puncte de vedere consonante sau in disonanta cu ideile expuse in aceasta lucrare. Aceasta tema are un puternic si serios suport conceptual didactic, dar reprezinta si o invitatie la intelegere din perspectiva logica, practic-aplicativa. - Ana-Maria Plesoianu
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo