headerdesktop omiecucinci08oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile omiecucinci08oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% REDUCERE

la 1000 de titluri

Promotie valabila: 8-9 oct.

Comanda acum!

Metodica predarii limbii romane la clasele 1-4. Minoritati

De (autor): Corneliu Craciun

0
(0 review-uri)
Metodica predarii limbii romane la clasele 1-4. Minoritati - Corneliu Craciun
Rasfoieste

Metodica predarii limbii romane la clasele 1-4. Minoritati

De (autor): Corneliu Craciun

0
(0 review-uri)
Metodica predarii limbii romane la clasele 1-4. Editia a III-a (cu limbile de predare ale minoritatilor nationale)

O chestiune care trebuie stabilita cu claritate si ale carei concluzii trebuie respectate cu fermitate este a determina ce se invata in scoala, din punctul de vedere al predarii limbii romane. Facem precizarea ca atat punerea problemei, cat si raspunsurile, au valabilitate in ceea ce priveste predarea limbii romane atat la elevii a caror limba matema este romana, cat si la elevii apartinand minoritatilor nationale. Asadar, este vorba de a avea in vedere o problema comuna. Exista, in ambele cazuri, un obiectiv fundamental - si acesta trebuie identificat - caruia i se pot subordona alte obiective, cu rol de auxiliare in raport cu primul. In ceea ce ne priveste, suntem pentru identificarea limbii standard ca obiectiv al predarii limbilor in scoala si pentru considerarea aspectului oral al limbii ca baza de invatare si de abordare.
 
Limba standard este varietatea limbii in care toti vorbitorii unei limbi accepta sa se recunoasca. Intre vorbitorii aceleiasi limbi exista diferente sesizabile: intr-un fel vorbeste un profesor, in alt fel un padurar, in alt fel un functionar sau un elev. Dar ceea ce au ei in comun este capacitatea de a se raporta la un model idealizat de pe care l-ar numi i in cazul nostru - "romana". (...)
 
O limba standard este rezultatul unei puternice institutionalizari. Institutie lingvistica inseamna regulile sociale ale schimbului lingvistic. Locul intai, in ansamblul acestor institutii, il reprezinta scoala. Prin intermediul ei, elevii invata anumite norme si invata sa le respecte. Ii urmeaza alte institutii: mass-media, dictionarele, gramaticile, familia, grupurile informale. - Corneliu Craciun
Citeste mai mult

nou

81.90Lei

81.90Lei

Primesti 81 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare joi, 10 octombrieImportant icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri pe care le vom comunica in cos, in cont sau pe e-mail.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii. In cazul in care termenul este prelungit te vom anunta prin intermediul unui e-mail, iar noua data va fi afisata si in contul de cititor.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. In cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Metodica predarii limbii romane la clasele 1-4. Editia a III-a (cu limbile de predare ale minoritatilor nationale)

O chestiune care trebuie stabilita cu claritate si ale carei concluzii trebuie respectate cu fermitate este a determina ce se invata in scoala, din punctul de vedere al predarii limbii romane. Facem precizarea ca atat punerea problemei, cat si raspunsurile, au valabilitate in ceea ce priveste predarea limbii romane atat la elevii a caror limba matema este romana, cat si la elevii apartinand minoritatilor nationale. Asadar, este vorba de a avea in vedere o problema comuna. Exista, in ambele cazuri, un obiectiv fundamental - si acesta trebuie identificat - caruia i se pot subordona alte obiective, cu rol de auxiliare in raport cu primul. In ceea ce ne priveste, suntem pentru identificarea limbii standard ca obiectiv al predarii limbilor in scoala si pentru considerarea aspectului oral al limbii ca baza de invatare si de abordare.
 
Limba standard este varietatea limbii in care toti vorbitorii unei limbi accepta sa se recunoasca. Intre vorbitorii aceleiasi limbi exista diferente sesizabile: intr-un fel vorbeste un profesor, in alt fel un padurar, in alt fel un functionar sau un elev. Dar ceea ce au ei in comun este capacitatea de a se raporta la un model idealizat de pe care l-ar numi i in cazul nostru - "romana". (...)
 
O limba standard este rezultatul unei puternice institutionalizari. Institutie lingvistica inseamna regulile sociale ale schimbului lingvistic. Locul intai, in ansamblul acestor institutii, il reprezinta scoala. Prin intermediul ei, elevii invata anumite norme si invata sa le respecte. Ii urmeaza alte institutii: mass-media, dictionarele, gramaticile, familia, grupurile informale. - Corneliu Craciun
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one