Tratat de didactica moderna
Tratatul de didactica moderna este rezultatul cercetarii stiintifice intreprinse de un grup de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, aflat sub coordonarea a doi prestigiosi profesori universitari, Miron Ionescu si Musata Bocos.
Aparitia unei asemenea lucrari de referinta era extrem de necesara: realitatile scolii romanesti i-au pus pe practicienii educatiei fata in fata cu importul a numeroase idei, teorii sau experiente noi, a caror implementare nu a fost lipsita de riscul distorsiunilor si a caror integrare in experientele deja consacrate a generat, alaturi de alti factori – nu de putine ori –, disfunctii ale limbajului pedagogic (ambiguitatea unor concepte, reducerea sau amplificarea nepermisa a sferei unor notiuni, cliseizarea unor sintagme etc.).
Autorii si-au propus, asadar, sa vina in sprijinul practicienilor prin clarificarea conceptelor si a definitiilor si prin inventarierea unor modalitati si strategii coerente de ameliorare a practicii instructiv-educative. Astfel, Tratatul se constituie intr-un instrument de lucru complet si competent, care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca celor interesati de formarea continua.
Fragment din cartea "Tratat de didactica moderna" de Miron Ionescu, Musata Bocos
"1.4. ANALIZA PEDAGOGICA A CONCEPTULU1 „DIDACTICA"
■ procesul de instruire/autoinstruire (si educare/autoeducare) desfasurat in sisteme formale - in institutii de invatamant;
■ procesul de instruire/autoinstruire (si educare/autoeducare) desfasurat in sisteme neformale - in alte institutii decat cele de invatarnant;
■ instruirea (si formarea) continua a adultilor.
PRP: 40.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
38.00Lei
38.00Lei
40.00 LeiIn stoc
Estimare livrare luni, 14 octombrie
Descrierea produsului
Tratatul de didactica moderna este rezultatul cercetarii stiintifice intreprinse de un grup de cadre didactice de la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, aflat sub coordonarea a doi prestigiosi profesori universitari, Miron Ionescu si Musata Bocos.
Aparitia unei asemenea lucrari de referinta era extrem de necesara: realitatile scolii romanesti i-au pus pe practicienii educatiei fata in fata cu importul a numeroase idei, teorii sau experiente noi, a caror implementare nu a fost lipsita de riscul distorsiunilor si a caror integrare in experientele deja consacrate a generat, alaturi de alti factori – nu de putine ori –, disfunctii ale limbajului pedagogic (ambiguitatea unor concepte, reducerea sau amplificarea nepermisa a sferei unor notiuni, cliseizarea unor sintagme etc.).
Autorii si-au propus, asadar, sa vina in sprijinul practicienilor prin clarificarea conceptelor si a definitiilor si prin inventarierea unor modalitati si strategii coerente de ameliorare a practicii instructiv-educative. Astfel, Tratatul se constituie intr-un instrument de lucru complet si competent, care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca celor interesati de formarea continua.
Fragment din cartea "Tratat de didactica moderna" de Miron Ionescu, Musata Bocos
"1.4. ANALIZA PEDAGOGICA A CONCEPTULU1 „DIDACTICA"
■ procesul de instruire/autoinstruire (si educare/autoeducare) desfasurat in sisteme formale - in institutii de invatamant;
■ procesul de instruire/autoinstruire (si educare/autoeducare) desfasurat in sisteme neformale - in alte institutii decat cele de invatarnant;
■ instruirea (si formarea) continua a adultilor.
Detaliile produsului